Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
Renault Technologie Roumanie (RTR) este cel mai mare centru de inginerie al Grupului Renault din afara Franţei. Modelele din gama Global Access, comercializate în 44 de ţări, sunt concepute, testate şi dezvoltate de cei 2.400 de angajaţi ai RTR. Design-ul, ingineria şi industrializarea noilor Logan, Logan MCV, Sandero şi Sandero Stepway sunt realizate, pentru prima oară, doar în România.
Grupul Renault pune, în 2006, bazele centrului de cercetare-dezvoltare (R&D) RTR
În primul deceniu de existenţă, RTR a scris istorie în ingineria vehicule si mecanică pentru prima generaţie a modelelor din gama Dacia, precum si pentru actuala gamă. Dezvoltarea vieţii-serie, prin proiectare, testare si industrializare, a modelelor Logan, Logan MCV, Sandero,
Sandero Stepway, Duster, Lodgy si Dokker Logan (inclusiv Serii Limitate) poartă si semnătura inginerilor români de la RTR.
,,Renault Technologie Roumanie contribuie la dezvoltarea si industrializarea la nivel mondial a uneia dintre cele mai complexe si de succes game a Grupului Renault, Global Access, inclusiv pentru viaţa serie a motoarelor pe benzină, şi a cutiilor de viteză. Am construit RTR cu atuurile unei echipe tinere şi pasionate, formată în prezent din 2.400 de colegi."Pascal Candau, Director Renault Technologie Roumanie
Între 2008 şi 2010 are loc construcţia de la zero a Centrul Tehnic Titu (CTT), consolidând astfel activitatea de R&D din România
Acesta a fost construit între aniii 2008-2010 si cuprinde zeci de bancuri de teste si 32 de km de piste. Alături de centrul de design, Renault Design Central Europe, inaugurat în 2008, CTT întregeşte activitatea de R&D a Renault în România.
,,Am fost primul angajat al RTR, în 2006. Până în 2008, aveam deja 1.700 de salariaţi. Am organizat 15 forumuri de recrutare în 8 oraşe din ţară. Cei care au candidat aveau o medie de vârstă de 27 de ani. Tineri entuziaşti, la prima lor experienţă, dar cu deschidere şi dorinţă de învăţare."Dana Oprişan, Director Resurse Umane Grup Renault România
,,A fost o perioadă de-o efervescenţă nemaipomenită, în care cei mai experimentaţi, împreună cu numeroşii tineri pe care i-am avut la vremea respectivă, s-au angajat împreună, de-o manieră nemaipomenită, în această aventură pasionantă care a reprezentat-o perioada de început. "Doru Coman, Director Inginerie Vehicule RTR
Pentru a contribui la formarea viitorilor ingineri, RTR a iniţiat formarea Ingineria Proiectelor în Automobile, transformată apoi în mas- ter la Universitatea Politehnica din Bucure[ti, Universitatea din Craiova, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi si Universitatea din Piteşti. Utilizând pedagogia prin proiecte, acest master oferă anual posibilitatea realizării unui stagiu de 4 luni în cadrul RTR, timp în care cursanţii lucrează la un proiect real de vehicul. Un exemplu de astfel de proiect este Duster Birou Mobil. Un alt program de master al RTR, realizat în parteneriat cu Universitatea Politehnica din Bucureşti, este cel despre Controlul Zgomotului şi Vibraţiilor. Prin abordarea unitară, teoretică şi experimentală a fenomenelor acustice şi vibratorii (vibro-acustică), acest program este unic în România.
Grupul Renault continuă parteneriatele cu cele 15 universităţi tehnice din ţară, susţinând astfel sistemul de educaţie din România.
Compania oferă în continuare oportunităţi de carieră inginerilor pasionaţi de domeniul automobilelor. În prezent, Grupul are 120 de posturi disponibile în R&D.
Centrul Tehnic Titu, al doilea ca mărime în grupul Renault
Aici sunt testate vehiculele şi componentele mecanice în diversele faze ale proiectelor gamei Global Access.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.