Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
LogiMAT, Târgul Comercial Internaţional pentru Distribuţia, Manipularea Materialelor şi Fluxul Informaţional, stabileşte noi standarde de calitate, fiind cea mai mare expoziţie intralogistică din Europa. Între 25 şi 27 februarie 2014 expozanţi internaţionali şi factori de decizie din industrie, comerţ şi sectorul de servicii se vor reuni la noul centru expoziţional de la Aeroportul din Stuttgart, pentru a găsi noi parteneri de afaceri. Interesul se va concentra asupra produselor inovative, soluţiilor şi sistemelor de achiziţii, depozite, producţie şi logistică de distribuţie.
LogiMAT 2014 se va desfăşura sub motto-ul „Inteligent networking - Mastering complexity”. 82% din spaţiul de expunere a fost deja vândut – cu mai bine de şapte luni înainte de desfăşurarea expoziţiei. Acesta este un indiciu pozitiv asupra faptului că evenimentul este pe punctul de a se extinde din nou.
Peter Kazander
„Suntem foarte încântaţi că LogiMAT este o dată certă în calendarul fiecărui an pentru multe firme de renume. Pentru noi, acest lucru este o confirmare a faptului că evenimentul are un profil clar – şi că el este acum o parte a peisajului de târg comercial pentru acest sector,” a afirmat Directorul Târgului, Peter Kazander.
„Inteligent networking – Mastering complexity”, sloganul evenimentului, reprezintă necesitatea unei logistici de înaltă eficienţă cuplată cu procese flexibile, ca răspuns la o piaţă dinamică şi, adesea, volatilă, caracterizată printr-o continuă creştere a solicitărilor beneficiarilor. În final, se pune problema alegerii foarte atente a instrumentelor şi procedurilor corespunzătoare pentru economisirea resurselor şi creşterea eficienţei.
Premieră: Forum TradeWorld, un forum pentru practici comerciale moderne
La ediţia 2013, un mare număr de vizitatori ai LogiMAT au provenit din comerţul angro şi cu amănuntul, aceştia utilizând o gamă variată de canale diferite de marketing: depozite fizice, cataloage, comerţ electronic şi, în creştere, marketing prin canale multiple (multichannelling).
Conform unui recent raport elaborat de către Asociaţia Germană pentru Comerţ Electronic şi Comerţ cu Vânzare la Distanţă (Bundesverband des Deutschen Versandhandels – bvh), vânzările on-line şi vânzarea la distanţă a atins 10,7 miliarde €, în primul trimestru din 2013 (comparativ cu trimestrul 1 din 2012: 8,9 miliarde €). Aceasta înseamnă o creştere cu 19,4% de la an la an. Comerţul electronic este în creştere, îndeosebi, în Germania. Nu mai puţin de 8,7 miliarde €, sau 81,5 % din totalul vânzărilor din trimestrul 1 din acest an au provenit din comerţul electronic. Aceasta reprezintă o creştere cu 37,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pentru a optimiza procedurile comerciale, ceea ce este necesar pentru a învinge competitorii, nu este doar o abordare corespunzătoare din punctul de vedere al practicilor de marketing în cadrul platformei comerciale respective, ci, mai presus de toate, o logistică eficientă şi sisteme de efectuare a unor plăţi sigure. Este evident faptul că LogiMAT, cu strângerea laolaltă a expertizei în logistică, este platforma ideală în care să se ancoreze aceste teme.
„Dorim să servim mai bine ca înainte nevoia de informaţii a acestui grup important de vizitatori din sectorul comercial şi, de asemenea, pentru prima oară, includem un Forum TradeWorld în programul însoţitor al LogiMAT 2014. Acest eveniment va avea în vedere toate problemele din procesele comerţului modern”, a afirmat Directorul LogiMAT, Peter Kazander.
Participarea la aceste conferinţe este liberă pentru posesorii de tichete LogiMAT.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.