Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
Cerinţele sunt tot mai mari pentru rezistenţa la coroziune şi pentru funcţionarea la temperaturi extreme, ca rezultat al aplicaţiilor tot mai des întâlnite şi a înfiinţării de noi locaţii în regiunile polare şi tropicale. Toate componentele trebuie să fie capabile să reziste la temperaturi scăzute sau la climatul tropical, pentru întreaga lor durată de funcţionare. Acest lucru înseamnă că sistemele de ungere centralizate devin din ce în ce mai importante pentru fiabilitatea sistemelor eoliene.
Marii producători de sisteme de energie eoliană şi companiile de asigurări asociate, consideră acum că un sistem automat de lubrifiere este o componentă indispensabilă a sistemelor lor de energie eoliană.
Sistemele energetice eoliene sunt amplasate în locuri izolate, dar cu acces uşor, de aceea, orice operaţiune de întreţinere, să nu mai vorbim de lucrări efective de reparaţii, implică un consum mare de timp şi costuri crescute pentru transport.
Dezvoltat special pentru turbine eoliene, SKF WindLub, sistemul automat de lubrifiere centralizat, oferă exact cantitatea adecvată de lubrifiant în locurile potrivite, la momentul potrivit pentru toate echipamentele rotative. De asemenea, sistemul ajută la extinderea duratei de viaţă a turbinei şi reduce costurile operaţionale şi de lubrifiere.
SKF WindLub se integrează uşor cu SKF WindCon pentru a simplifica şi mai mult întreţinerea şi pentru a creşte fiabilitatea (foto deschidere). Combinaţia oferă operatorilor o imagine de ansamblu a sistemului de lubrifiere, precum şi următoarele beneficii:
Mii de sisteme SKF WindLub sunt în funcţiune la nivel mondial. Zone diferite din turbinele eoliene, cum ar fi rulmenţii palelor, lagărele principale ale angrenajului elicei, rotaţia rulmenţilor şi a nacelei, rulmenţii generatorului, alte angrenaje etc, necesită lubrifianţi şi sisteme de lubrifiere corespunzătoare. Transmisiile, de exemplu, sunt lubrifiate prin sisteme circulante de ulei. Angrenajele sunt lubrifiate cu cantităţi măsurate de unsori distribuite prin intermediul pinioanelor lubrifiante.
După îndeplinirea funcţiei sale, unsoarea reziduală, care rămâne pe inelele angrenajului poate fi eliminată, în mod automat, de către colectorii de lubrifiant. În acest fel, axul şi nacela rămân curate.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.