Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
Microsoft a lansat noua generaţie de soluţii de business Dynamics CRM şi ERP în cadrul Next Business Forum, cel mai important eveniment pentru manageri şi antreprenori organizat de Microsoft România până în prezent în 2013.
Timp de o zi, specialiştii Microsoft şi ai partenerilor au prezentat unei audienţe formate din 300 de invitaţi în rol decizional cum aceste soluţii pot susţine dezvoltarea organizaţiilor, în activităţi precum retail şi distribuţie, producţie, servicii profesionale, servicii financiare şi utilităţi. Cei mai importanţi parteneri de soluţii Microsoft Dynamics au fost prezenţi la eveniment şi au exemplificat prin studii de caz şi soluţii particulare.
Conceptul Next Business Forum a fost realizat sub umbrela parteneriatului Microsoft şi Lotus F1 Team, ocazie cu care Patrick Louis, CEO Lotus F1 Team, a vorbit audienţei despre performanţa în sport şi în business şi despre modul în care soluţiile Microsoft Dynamics vor fi utilizate pentru transformarea completă a business-ului companiei Lotus F1 Team.
Soluţiile de business Microsoft Dynamics sunt o ofertă unică pe piaţa din România, cu variante de licenţiere şi de implementare flexibile şi soluţii adaptate cerinţelor legislative şi practicilor de afaceri româneşti, care funcţionează similar şi integrat cu programele Microsoft.
Ioana Răzvan, Microsoft Dynamics Business Group Lead, Microsoft România: „Efectul transformaţional în economia românească al tehnologiilor este accelerat în zilele noastre de tendinţe deja pregnante cum sunt integrarea end-to-end a tuturor proceselor critice, proliferarea dispozitivelor mobile, integrarea business-ului cu reţelele de socializare, comerţul electronic, experienţa utilizatorilor şi, bineînţeles, mutarea software-ului spre servicii online. Cu noua generaţie de soluţii Microsoft Dynamics CRM şi ERP, Microsoft oferă o perspectivă sigură managerilor şi antreprenorilor români, prin care aceste tendinţe pot fi relaţionate cu strategiile de afaceri şi pot fi implementate pentru a susţine modelele de productivitate urmărite de clienţii noştri.”
Creşterea combinată a veniturilor Microsoft din soluţii ERP şi CRM în România a fost de 27% în anul fiscal 2012, dublată de o dezvoltare a competenţelor partenerilor din piaţă şi o diversificare a portofoliului de clienţi. Catalogul de studii de caz de pe www.microsoft.ro/studiidecaz include zeci de nume de companii ce utilizează cu succes soluţiile Dynamics NAV, AX sau CRM.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.