Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
În perioada 08-11 noiembrie 2011, complexul expoziţional din Rotterdam a găzduit unul dintre cele mai importante târguri internaţionale pentru produse ale industriei navale ,,Europort 2011”, eveniment la care Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine şi ANCONAV au organizat participarea sub pavilion naţional a unor societăţi comerciale româneşti producătoare de echipamente navale, repere metalice pentru construcţia de nave, structuri metalice sudate, lagăre pentru motoare diesel destinate propulsiei fluviale şi maritime, reductoare, sisteme complete pentru instalaţii sanitare, grupuri electrogene şi motopompe de mare capacitate, trolii şi macarale navale, mobilier naval complet, izolaţii navale, echipamente de navigaţie fluviale şi maritime, nave maritime şi fluviale de tip pasageri-cargo, tancuri, barje, remorchere, ambarcaţiuni din oţel, aluminiu, fibră de sticlă, docuri şi materiale plutitoare etc. La eveniment au expus peste 900 de firme producătoare din domeniul industriei navale şi s-au înregistrat peste 30.000 de vizitatori din domeniul maritim din întreaga lume.
Pavilionul României a avut o suprafaţă de 300 mp, unde cele 17 societăţi româneşti (Menarom, DMT, Nedcon Maritime, Libra, Icepronav, Metchim, Avemar, Mibarom, Reşiţa Reductoare, Maritime Interior, Hellenyc Ship’s, Retec, Zyraxes, Unio, Helmers, Ro Shipping, Severnav), prezente la acest târg internaţional destinat exclusiv profesioniştilor din sectorul naval, au avut prilejul de a expune oferta de export românească alături de branduri importante din UE şi din lume.
Pe parcursul celor patru zile, companiile româneşti şi ANCONAV, asociaţia de profil din industria navală, au avut posibilitatea să participe la programul de seminarii şi conferinţe, desfăşurate în sălile târgului şi au putut beneficia de ajutorul organizatorilor pentru realizarea unor întâlniri de afaceri.
Încă din prima zi, oamenii de afaceri români prezenţi la târg au avut numeroase întâlniri de lucru, firmele partenere bazându-se pe faptul că România este partener lor tradiţional, fiind an de an prezentă la acest eveniment. Biroul de Promovare Comercial–Economică din Haga va sprijini, în continuare, participarea expozanţilor români la acest târg şi va facilita organizarea de întâlniri de afaceri, în vederea realizării unor viitoare operaţiuni comerciale, destinate creşterii exporturilor româneşti şi identificării unor noi oportunităţi de atragere a investiţiilor în sectorul naval.
Expoziţia promovează importanţa existenţei brandurilor în construcţiile de nave şi piese necesare industriei navale şi a strategiei de dezvoltare a acestora, a internaţionalizării lor, a realizării planului de promovare şi a menţinerii brandului în piaţă. Acest lucru se realizează ediţie de ediţie şi prin participarea continuă la târgurile mari de profil, ceea ce va permite producătorilor români să câştige segmente reprezentative pe piaţa internaţională. (www.minind.ro)
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.