Automechanika Frankfurt, un pas în viitor

02.10.2016 | T&T PLUS | T&T
Automechanika Frankfurt, un pas în viitor

AUTOMECHANIKA Frankfurt este cel mai mare eveniment expoziţional organizat pe plan mondial în domeniul auto/aftermarket: componente auto, reparaţii şi întreţinere, accesorii, IT şi management, tuning, soluţii inovative diverse. Ca și la edițiile precedente, AUTOMECHANIKA Frankfurt 2016 s-a dovedit a fi un punct de referinţă pentru producătorii şi dealerii germani şi internaţionali din domeniul auto, o industrie aflată în plină redefinire datorată avântului automobilului electric şi aplicaţiilor IT.

Cu un număr record de expozanți - 4820 din 76 de țări, ediția din acest an a oferit o impresionantă demonstrație a modului în care industria se schimbă pe măsură ce automobilele interconectate vin în prim-plan, companiile expozante punând accent pe oportunitățile pe care noile concepte, digitalizarea, realitatea virtuală etc., le deschid domeniului, fapt ce a suscitat interesul vizitatorilor (conform datelor oferite de organizatori).

AUTOMECHANIKA Frankfurt este locul în care, pentru producătorii din întreaga lume - inclusiv din România, se pot deschide noi oportunități  de colaborare, evenimentul fiind cea mai bună platformă de promovare a exporturilor către piața globală. De asemenea, creșterea vizibilității și consolidarea poziției pe piață sunt două beneficii importante pe care participarea la AUTOMECHANIKA le oferă.

De-a lungul anilor, țara noastră a fost o prezență constantă în cadrul evenimentului, atât prin intermediul pavilionului național, cât și prin participări individuale. Din păcate, în acest an participarea tradițională a României cu pavilion național a fost anulată în ultimul moment, în detrimentul celor 11 companii înscrise. În acest context, România a fost reprezentată de 15 companii cu standuri individuale: AROMCOM; MEFIN; ATP Exodus; CARGUARD;CONEX DISTRIBUTION; EUROEST CAR; FOMCO; GLOBIZ International; LINTESA; ORMALIGHT; PRESSGOM; RAAL; ROMBAT; TOTAL DIESEL; VANESICA FRESH. Trebuie remarcată investiția în standurile proprii, pe care aceste companii au înțeles să o facă pentru a-și asigura prezența în cele mai bune condiții la un eveniment de la care nu trebuie să lipsească. Pentru o imagine asupra a ceea ce a însemnat o prezență la AUTOMECHANIKA Frankfurt 2016 pentru o companie românească, găsiți alăturat câteva opinii ale unor participanți la eveniment.

,, Expoziţia Automechanika Frankfurt a confirmat, încă o dată, că este un prestigios punct de întâlnire al jucătorilor marcanţi ai industriei auto. Decizia de a participa la această importantă expoziţie a venit în urma experienţei excelente avute la târgul Automechanika Istanbul din acest an.La expoziţia Automechanika Frankfurt au fost prezente cele mai puternice companii din sectorul auto la nivel mondial, reprezentând astfel locul perfect pentru a promova grupul ATP Exodus, gama largă de produse şi servicii din portofoliu, dar şi brandul ATP Automotive, destinat diviziei de piese de schimb pentru camioane şi autoturisme. Produsele aparţinând brandului propriu sunt extrem de apreciate atât în România, cât şi în ţările limitrofe.Pentru ATP Exodus Group, Automechanika Frankfurt a reprezentat prilejul excelent de a-şi consolida parteneriatele deja existente cu distribuitorii şi furnizorii, dar şi de a interacţiona cu cei mai puter­nici jucători de pe piaţă, creându-se astfel o reţea de networking, ale cărei roade se culeg deja. De asemenea, întâlnirile derulate cu vizitatorii standului nostru au creat premisele necesare pentru a pătrunde, în curând, pe noi pieţe de interes.” Ramona Paltin, Manager Export ATP Exodus Group.

,,Ediția din acest an a târgului a fost mai bună decât precedenta, având mai mulți vizitatori, din mai multe țări. La standul Rombat am avut o creștere importantă a numărului vizita­torilor. Acest lucru s-a datorat atât noii identități vizuale, cât și noilor game de baterii. Toate aces­tea nu fac decât să întărească rezultatele foarte bune de pe piața Germaniei, unde avem o cotă de piață semnificativă."Eduard Croitoru, Director Marketing Vânzări, ROMBAT

 

,,După 16 ani de la înființare, compania CARGUARD a făcut un pas înainte prin încercarea de a ieși pe piața din Europa, par­ticipând la Automechanika. Ne-am bucurat de un mare interes din partea firmelor din estul Europei, dar din partea celor din Germania am simțit o ușoară reticență. Chiar dacă, din păcate, participarea a fost umbrită de faptul că în timpul nopții ni s-a furat mai bine 30% din marfa expusă, putem spune că încercarea noastră de a ieși pe piața europeană a fost un succes.” Echipa CARGUARD

,,Pot spune ca suntem foarte mulțumiți de aceasta participare.Am avut mulți vizitatori și speram ca discuțiile avute sa se concretizeze. Automechanika Frankfurt este cel mai mare târg de profil pentru afacerea noastra și intenționam sa participam în continuare. Ne gândim chiar sa intram și pe alte piețe.”Gabriel Constantinescu,Director VANESICA FRESH

,,Final de ediție Automechanika Frankfurt cu zâmbetul  pe buze: toți cei 15 expozanți români Prezenți au avut standuri atractive, bine amenajate, spațiile au fost optim valorificate, fluxul de  vizitatori de buna calitate a fost mult peste așteptarile lor, gradul de satisfacție foarte înalt.Cinci dintre companii s-au aflat la prima participare, celelalte 10 sunt pe cale de a devein prezențe tradiționale la Automechanika Frankfurt. Multe dintre firme participa, în plus, și la cel puțin un alt eveniment din familia Automechanika - Dubai, Istanbul, Moscova, Shanghai ș.a.m.d. Pavilionul național, care ar fi gazduit înca 11 companii (ducând la o prezența record de 26 de expozanți români la Automechanika) a fost, așa cum se știe, abandonat în ultima clipa fara prea multe explicații oficiale cu privire la cauzele reale ale acestei nedorite surprize. Ramâne un mare semn de întrebare cu privire la viitorul pe termen scurt al acestui tip de participare. Republica Moldova a fost reprezentata, de asemenea, cu cinste la Automechanika 2016 Frankfurt - de un producator de odorizante aflat la cea de-a treia participare la rând. Acesta, la fel ca majoritatea expozanților din România, s-a prezentat la Frankfurt cu soluții originale, produse noi și inovative.” Anca Murar, reprezentant Messe Frankfurt în România

 

   

Automechanika Frankfurt va avea loc pentru a 25-a oară între 11 și 15 septembrie 2018, și REIFEN, deținătorul licenței Messe Essen, va avea pentru prima dată loc împreună cu acesta, în Hala 12. Ambele târguri au colaborat în afara Germaniei din 2014, și vor avea loc împreună în 15 locații din 14 țări, în viitor, de la Birmingham la Shanghai. În 2017, acestea vor avea loc pentru prima dată în Ho Chi Minh City. Este o abordare care aduce beneficii ambelor părți, deoarece aceste industrii continuă să crească tot mai mult împreună.

  

 


2028 vizualizari

Galerie foto

Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.

Cere Detalii sau Oferta

Completati cu numele dvs.

Completati cu denumirea companiei pe care o reprezentati.

Adresa dvs. de e-mail.

Numarul dvs. de contact.

Mesajul dvs.

Pentru abonare (la revista sau newsletter), postare comentarii sau participare la discutiile din forum, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator. Daca nu aveti cont, click pe [creeaza un cont nou]
CAPTCHA

Introduceţi codul numeric din imaginea de mai jos.

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.