Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
Compania Faurecia Interior Systems, renumit furnizor de piese auto a numit Sepro, producător de frunte din industria roboţilor special adaptaţi pentru turnarea prin injecţie a maselor plastice, drept unul dintre cei trei furnizori Premium.
Faurecia Interior Systems are 1.100 de furnizori şi, dintre aceştia, 84 sunt consideraţi furnizori „strategici”. Anul acesta, Faurecia a creat o nouă categorie pentru recunoaşterea companiilor precum Sepro, care au furnizat constant excelenţă tehnologică şi calitate şi au contribuit, timp de mai mulţi ani, la crearea de valoare adăugată.
Premiul a fost decernat în cadrul Convenţiei anuale a Furnizorilor Faurecia Interior Systems, desfăşurată în Detroit, la începutul lunii iunie.
Potrivit lui Eric Pichot-Duclos, Director Achiziţii Scule şi Echipamente, Faurecia îşi defineşte furnizorii strategici şi premium pe baza unui „scor de performanţă”, prin care se urmăresc mai multe criterii, inclusiv inovaţie, calitate, servicii şi stabilitate financiară. La aceasta se adaugă o analiză a importanţei strategice a furnizorului.
În cele din urmă, se ia în considerare cota de achiziţii Faurecia într-o anumită categorie, pe care fiecare furnizor a dobândit-o. Atunci când este vorba de roboţi de turnare prin injecţie, cota deţinută de Sepro în cadrul activităţii Faurecia este de 90%.
Firma Sepro a fost, de asemenea, selectată pentru a primi un premiu separat pentru poziţia de lider în tehnologie. Poziţia de lider în tehnologie este o strategie cheie pentru Faurecia, conform lui Eric Pichot-Duclos, iar încurajarea şi sprijinirea furnizorilor săi în direcţia inovării este una dintre priorităţile politicii de achiziţii a companiei.
„Suntem de părere că Sepro are profilul unui lider tehnologic”, spune el. „Prin aceasta vreau să spun că această companie nu priveşte tehnologia drept un avantaj în sine. În schimb, pune la dispoziţie tehnologie de ultimă oră, prin care creează valoare adăugată… ceea ce oferă un avantaj competitiv clienţilor lor, cum este Faurecia. Tehnologia este cea care asigură oportunitatea”.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.