Aboneaza-te la T&T
1. PATRAN - Soluţia completă de pre şi post-procesare în analiza cu elemente finite
2. GreenBau Tehnologie la TIB 2012
3. GreenBau Tehnologie continuă să se implice activ în instruirea studenţilor
Mepro Utilaje este una dintre principalele companii din România specializata în vânzarea si servisarea masinilor-unelte cu CNC pentru prelucrarea metalelor prin aschiere. Înființata în anul 2010 cu capital integral olandez, fi rma este o sucursala a firmei Mepro Industrial Sourcing din Olanda si aduce pe piața româneasca experiența si modul occidental de abordare a problematicii legate de industria prelucratoare a metalelor. Jeffrey van der Wal, directorul general al companiei, ne vorbeste despre cum a început totul si care este poziția fi rmei pe piața masinilor-unelte cu CNC la momentul actual.
Interviu Jeffrey van der Wal, Director General Mepro Utilaje
„Seriozitatea este cea mai importanta regula pe care o avem.”
Ce v-a determinat să începeţi o afacere în România?
Este bine cunoscut faptul că după anii ’90 România a devenit o zonă atractivă pentru investitorii olandezi, printre care s-a numărat şi familia mea. În 1993 am deschis în Braşov o firmă producătoare de componente pentru maşini şi astfel am ajuns să cunosc potenţialul tehnic al specialiştilor români şi să remarc capacitatea acestora de a lucra după cele mai ridicate standarde europene. În anul 2009 ne-am reorientat spre organizarea de reprezentanță de vânzare a unor cunoscute firme producătoare de maşini-unelte cu CNC din Asia, împreună cu o mare companie olandeză din domeniu. Din anul 2010 ne-am câştigat statutul de reprezentanţi unici ai respectivelor firme pe piaţa românească.
Există persoane care v-au influenţat în luarea acestei decizii?
În primul rând a contat experienţa familiei în acest domeniu, dar şi suportul lui Steven Gijsen, un puternic om de afaceri olandez şi un nume în domeniul vânzării de maşiniunelte cu CNC în Europa, care avea o relaţie deosebită cu România de mai mult timp. Astfel am avut curajul să pornesc afacerea în Braşov, un oraş puternic industrial şi cu o poziţie privilegiată pe harta României.
Care s-au dovedit a fi, de-a lungul timpului, punctele forte ale companiei? Ce diferențiază MEPRO de competitorii săi?
MEPRO aduce pe piaţa românească de profil mentalitatea occidentală şi modelul de business olandez de succes, care pune un deosebit accent pe calitatea serviciilor.
Astfel, punctele forte ale companiei și, implicit, ceea ce ne diferențiază față de concurență sunt calitatea serviciilor şi mai ales suportul oferit clienţilor după vânzare. În plus, experienţa specialiştilor firmei MEPRO, atât pe vânzări cât şi pe service îşi spune cuvântul. Specialiştii noştri sunt recunoscuţi în toată ţara, având o experienţă în domeniu de peste 10 ani. Alte aspecte prin care ne diferenţiem de competitori sunt logistica şi centrul tehnologic deschis anul trecut în Parcul Industrial Prejmer.
Care este cea mai importantă regulă pe care o aveţi în ceea ce priveşte clienţii MEPRO? Și, de asemenea, cum v-ați ales partenerii? Ce apreciați cel mai mult la aceștia?
Cea mai importantă regulă pe care o avem în relația cu clienții o reprezintă seriozitatea în abordarea problemelor clientului. În plus, menţinerea gradului de satisfacţie a clientului după vânzare şi suportul tehnic pentru atingerea obiectivelor acestuia reprezintă o prioritate pentru noi. Aceeași regulă am urmărit-o și la alegerea parteneri lor. Ne-am ales parteneri care să respecte standardul de seriozitate pe care l-am impus şi care pot oferi întreaga gamă de maşini-unelte cu CNC la nivelul de performanţă solicitat de clienţii noştri.
Ce ne puteți spune despre echipa MEPRO? Care sunt așteptările legate de angajați?
Îmi doresc să văd că angajaţii mei au iniţiativă, implicare şi dinamism. Spiritul de echipă este un alt reper pe care mă bazez.
Care este cea mai mare provocare pe care o întâmpinaţi pe piaţa românească a maşinilor-unelte?
Dorim să fim pentru clienţii noştri un partener credibil şi pe termen lung. Din acest motiv, le oferim clienţilor soluţii optime din punct de vedere tehnologic şi financiar, pentru o investiţie profitabilă. De asemenea trebuie să fim în permanenţă conectaţi la cele mai noi tehnologii în domeniu.
Cum a evoluat MEPRO faţă de aşteptările iniţiale? Cum a fost anul 2015 pentru MEPRO și care sunt obiec tivele de viitor?
Cu toate dificultăţile perioadei de criză prin care a trecut şi România, firma MEPRO a reuşit să îşi menţină un trend ascendent previzionat la înfiinţare. Am reuşit să finalizăm în anul 2014 Centrul Tehnologic din Parcul Industrial Prejmer, ne-am dublat numărul de firme reprezentate faţă de cel iniţial şi am mărit echipă la 14 angajaţi faţă de 3 câţi am fost la început. Pentru viitor, ne propunem să mărim aria de reprezentare, să creştem echipa de vânzări şi service, să dezvoltăm Centrul Tehnologic şi să îl dotăm cu mai multe utilaje. În acest fel putem oferi clienţilor noştri suportul tehnic şi tehnologic de care au nevoie şi ne putem promova mai bine produsele.
Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.