APC by Schneider Electric inaugurează Centrul Regional de Relaţii cu Clienţii în Bucureşti

27.06.2011 | ENERGIE | T&T
APC by Schneider Electric inaugurează Centrul Regional de Relaţii cu Clienţii în Bucureşti

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, inaugurează Centrul de relaţii cu clienţii în Bucureşti pentru divizia sa de IT. 

Centrul din România va gestiona relaţia cu clienţii APC by Schneider Electric din Europa, răspunzând solicitărilor venite din Franţa, Italia, Spania, Germania, Olanda, Elveţia, Austria, Belgia, Luxemburg, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, ţările Adriatice, Israel.

Alegerea României drept ţară de implementare a centrului regional de suport APC by Schneider Electric pentru întreaga Europa reprezintă o investiţie importantă a companiei în piaţa de muncă din România, precum şi o recunoaştere a potenţialului acesteia. În procesul de recrutare am avut în vedere atât absolvenţii facultăţilor de limbi străine, cât şi cei ai facultăţilor cu profil tehnic sau economic. Departamentul este în prezent funcţional, iar aprecierile pozitive ale clienţilor nu au întârziat să apară.” declară Saulo Spaolanse, Preşedinte Schneider Electric România. Pentru a fi cât mai aproape de clienţi, noii angajaţi vor comunica în limba maternă a fiecărui client şi vor oferi informaţii cu privire la produsele, soluţiile şi serviciile APC by Schneider Electric, precum şi despre termenele de livrare şi specificaţiile tehnice ale produselor.

,,O componentă importantă din strategia de dezvoltare Schneider Electric este reprezentată de nivelul ridicat de satisfacţie al clienţilor. În acest sens, efectuăm periodic cercetări pentru a măsura gradul lor de satisfacţie, iar angajaţii îşi îmbunătăţesc constant abilităţile prin traininguri dedicate. Angajarea celor mai buni oameni în acest departament ne permite să oferim clienţilor noştri informaţiile de care au nevoie, în timp util şi fără să întâmpine bariere lingvistice.”, adaugă Leonid Mukhamedov, Preşedinte pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, Divizia IT.

În prezent Centrul regional de relaţii cu clienţii numără 44 de angajaţi. Procesul de angajare a avut loc în perioada octombrie 2010 – mai 2011 şi a fost urmat de cursuri complete despre produsele APC by Schneider Electric, precum şi de sesiuni practice pentru dezvoltarea competenţelor necesare gestionării unei relaţii eficiente cu clienţii companiei.

Sediul Centrului de Relaţii cu Clienţii se află în cladirea Euro Tower din Bucureşti, clădire în care sunt localizate şi birourile Schneider Electric România.


11588 vizualizari

Galerie foto

Pentru a putea posta comentarii, trebuie sa fiti logat in contul dvs. de utilizator.